Webshop Trustmark and customer reviews

Bestelprocedure

Hoe bestel ik?
De webshop van DKMTools bevat een aantal hoofdproductgroepen. Door op een hoofdgroep te klikken komt u in een subgroep, uiteindelijk komt u in een productpagina waarin u door op het winkelwagen symbool te klikken uw product kunt bestellen.
Klikt u vervolgens op het winkelwagentje rechtsboven op de pagina, dan komt u in de winkelwagen pagina zelf. Hier kunt u nog wijzigingen aanbrengen in uw bestelling. Door op de knop Kassa te klikken kujt u uw bestelling afronden.

Verzend- en verzekeringskosten.
Bij bestellingen zijn wij genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen. De hoogte van deze verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling en worden vermeld in uw winkelwagen-pagina. DKmtools draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

Annuleringskosten
DKMtools berekent geen annuleringskosten.

Levertijd
Uw bestelling krijgt u, als de artikelen op voorraad zijn, binnen 2 - 3 werkdagen geleverd. Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachten levertermijn. Naleveringen ontvangt u zonder verzendkosten.

Voorraadinformatie (het stoplicht in de online winkelwagen)
Het stoplicht staat op groen:
Dit artikel ligt op voorraad in ons centrale magazijn, de levertijd bedraagt 2-3 werkdagen.
Het stoplicht staat op geel:
Het artikel is op dit moment niet voorradig, maar u kunt het wel bestellen. De verwachte levertijd wordt vermeld.
Het stoplicht staat op rood: betekent vraag levertijd.

Postbus- en NAPO-adressen
Bestellingen kunnen door onze vervoerder niet op postbus- of NAPO-adressen worden afgeleverd. Geef daarom bij uw bestelling altijd een straatadres door.

Naleveringen
Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachten levertermijn. Naleveringen ontvangt u zonder verzendkosten.

Mancolevering
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Wij zorgen er dan alsnog voor dat uw bestelling correct aan u wordt geleverd.

Verzendingen.
Verzendingen met de post zullen geschieden met parcel verzend systeem, u wordt een track en trace code toegestuurd.
Bestelling niet ontvangen
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Dit kan door middel van ons contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat het zo snel mogelijk voor u wordt uitgezocht.

Terug naar pagina Algemeen

Europe trustmark

Betaal met:

iDEAL